Láska v ročním období

Tak si říkám, jaké by asi bylo.. přirovnání ročního období k lásce.. A proč ne, tak jsem se o to pokusil.

Tvůj pohled si říkám, oslovuje mne jak ranní rosa.Trochu chladná, ale osvěžující, tak jak si může muž přát.Nic nezakrýváš a já se ztrácím v myšlenkách.Jsou o tobě a mne, bez přání a bez překážek ti naslouchám.Čas nehraje roli, to jen nám hrají tu naši, o nás dvou a krásném milování.Pohledem tvým jsem cílem a ty pro mne denním sluncem,a když chladno obklopí mé naděje,ty mne přikryješ svým horkým tělem.Ano, obejmout tě a být objímán,je jako být obklopen vůní květiny co mám rád.A když objetí není, stačí ruku uchopit,a hned je cesta jednodušší.Proto tě nazývám jarem,pro úsměv, který probouzí poblouznění a rozehřívá srdce v hrudi.Proto se stebou cítím jako v létě, protože tě provází vůně, rozkvetlé růže.Jsem stebou rád i na podzim, který mi není tak cizí,když dotkne se mne vánek tvých vlasů,jako tichý vítr korun stromů,a pokuď mne zastihne déšť, tak je z kapek tvých slz,to z radosti, kterou jsem ti udělal.Zima, v zimě je mi nejlépe,když zahřeješ mne svým hlasem a pohlazením,dokážeš postrašit mrazem po zádech,ale i postavit si hlavu s chladným tónem.Jsi mé roční období, tedy rok co jsme spolu a snad i napořád.

Autor: Marek Novotny | čtvrtek 1.3.2018 13:54 | karma článku: 5,21 | přečteno: 85x
  • Další články autora

Marek Novotny

Já jsem bůh, a nade mne nikdo není (parafráze Marconiho)

Četl jsem prohlášení toho pubescentního, rádoby prezidenta Francie a následně si jej i poslechl. Musím říci nahlas, že se mi to absolutně přestává líbit, jak klesá ve světě inteligence... a tak proč nenapsat svůj názor.

16.4.2018 v 4:37 | Karma: 25,14 | Přečteno: 839x | Politika

Marek Novotny

Když dva dělají totéž, není to totéž

To co se děje momentálně v zahraničí mě příjde k smíchu, nikoliv ti, kteří mají strach o svoji budoucnost, ale ti ostatní, kteří se ohání spravedlností nedbaje pevných důkazů a posléze si ji stejně prosazují. Jako malé děti..

15.4.2018 v 2:41 | Karma: 15,69 | Přečteno: 588x | Diskuse| Politika

Marek Novotny

Lidské osudy

Vyprávění bylo dost, a přečíst si něco, co se stát mohlo nebo nestalo ? A co takhle dát si Jablkový koláč ??

14.4.2018 v 3:46 | Karma: 8,00 | Přečteno: 130x | Diskuse| Letní povídka

Marek Novotny

Volné aktivity

Říkal jsem si, jak asi každý tráví svůj volný čas, když je venku hezky.. A proč o tom nenapsat, že ?

14.4.2018 v 1:51 | Karma: 3,72 | Přečteno: 94x | Diskuse| Občanské aktivity

Marek Novotny

Při kávě a ve stínu

Čas od času, člověka napadají různé věci a některé, jenž by jsme o sobě nikdy neřekli. Tak jsem si řekl, proč takovou chvíli nezachytit..

22.3.2018 v 15:24 | Karma: 5,67 | Přečteno: 241x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Bylo za útokem na Fica víc lidí? Podle Slováků se chystal i masakr jako v Praze

19. května 2024  16:33,  aktualizováno  18:53

Aktualizujeme Slovenské bezpečnostní složky pracují při vyšetřování středečního atentátu na premiéra Roberta Fica...

Vrtulník íránského prezidenta havaroval v horské mlze, Raísí je v ohrožení života

19. května 2024,  aktualizováno  18:45

Aktualizujeme Íránská státní televize hlásí nehodu vrtulníku při přesunu prezidenta Ebráhíma Raísího. Stroj...

VIDEA TÝDNE: Atentát na Roberta Fica nebo pohřeb Postlerové

19. května 2024  18:23

Událostí číslo jedna tohoto týdne byl na Slovensku, ale i v Česku atentát na premiéra Roberta Fica....

Policisté skončili cestou za případem na střeše. Havarovali v křižovatce

19. května 2024  18:05

K ohlášenému napadení spěchali v neděli odpoledne policisté v pražských Modřanech. Po cestě na...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 311x
Slova jsou jako paleta barev. Různorodá, bohatá a pestrá. Proč je tedy nevyužít v něčem, co si člověk rád přečte.

Seznam rubrik