Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pamatujete si tu "známou jiskru" v seznámení ?

Každý si jednou škrtl sirkou a vyletěla jiskra nebo zažil praskot dřeva u táboráku, ale já tu dnes nebudu psát o zapalující jiskře, nýbrž o té, která nás v seznamování může rozpálit nebo dopálit...

 

Kdysi jsem žil v domnění, že při první schůzce pokuď je dívka hezká, proběhne ona jiskra a druhý den již započne vztahové období. Bohužel, je to zcela jinak. V postupujícím čase dospívání se mění nejen styl hudby, kterou posloucháme, módní doplňky či životní postoj, ale i své potřeby a tužby. Proto neexistuje jednoduchý postup, jak nalézt toho pravého či jaký by měl být. Může nás okouzlit krása, ale přitahuje nás to ke kamarádovi /ce, protože je nám s ním hezky. Někteří mají své představy o bohatém partnerovi, někdo si říká, že naše láska všechny problémy vyřeší. A jsou i tací, kteří věří, že jejich štěstí se projeví na první schůzce, ve formě oné jiskry. Z mých zkušeností mohu říci, že jsem si prošel všemi možnostmi, samozřejmě jsou zde i další způsoby jak jeden potká druhého, o kterých si většinou přečteme v knihách nebo vysněných příbězích, ale ty nezmiňuji. Nedávno jsem se sešel s ženou, která mi byla sympatická v mnoha ohledech, ale zda-li se znovu uvidíme a co z toho vznikne jsem chtěl věnovat času. Poznat jeden druhého, a postupně své bubliny osobnosti spojit v jednu větší, protože kdo se ve vztahu nemění.. takové spojení bych uvedl v jednu ze tří možností, a to: "My, Kamarádi či postupné odcizení." V mém případě jsem se bohužel, ještě tentýž den schůzky dozvěděl, že ona jiskra neproběhla, a ačkoliv jsem ji byl sympatickým společníkem u kávy, ráda by ve své upřímnosti řekla, že představu "jiskrného člověka" nesplňuji a tak, ať případně neočekávám něco víc než přátelství. Samozřejmě mne to mrzelo, ale nutno dodat, že jsem byl rád za takovou upřímnost, která se dnes nenosí. A tak, když jsem pár dní poté usedl opět k prázdnému stolu, proběla mi hlavou otázka: "co vlastně je ta Jiskra ?" Na to jak dlouho se seznamuji, a párkrát i pozitivně, to vlastně nevím.
Protože, každý to má jiné, což může znít roztomile, ale v seznámení je to docela velká překážka.
Mě osobně se na ženě líbí smích, barva hlasu, pohled či výběr slov. A je toho víc, o dost víc.. ale pokaždé je to jinak. Někdo by řekl, že srdce má poslední slovo se rozhodnout, ale já už dnes říkám sympatie, protože nikoho v této době nezajímá slovní význam pocitů k srdci.
Žijeme v době, kdy bojujeme za svůj životní prostor, někdo střádáním financí jiní zase za svoji rodinu,
kdo není v řadě, jde proti proudu nebo je trnem v oku. A tak psát poezii o světě, kde bychom chtěli žít pospolu je spíše koníčkem, než-li vyhledávaným oborem. Ale ať tomu říká, kdo chce a co chce.. srdce, sympatie, charisma apod. většinou všichni víme, o čem ten druhý vlastně mluví.
Na celé té věci mne mrzí asi nejvíce to, že co se neukáže dnes, může se ukázat později, jen tomu nikdo onen čas nedává. Tak já doufám, že jednou, budu jedním z těch šťastlivců, kteří svoji Jiskru poznají.

Autor: Marek Novotny | sobota 17.3.2018 19:50 | karma článku: 9,56 | přečteno: 424x
  • Další články autora

Marek Novotny

Já jsem bůh, a nade mne nikdo není (parafráze Marconiho)

Četl jsem prohlášení toho pubescentního, rádoby prezidenta Francie a následně si jej i poslechl. Musím říci nahlas, že se mi to absolutně přestává líbit, jak klesá ve světě inteligence... a tak proč nenapsat svůj názor.

16.4.2018 v 4:37 | Karma: 25,14 | Přečteno: 839x | Politika

Marek Novotny

Když dva dělají totéž, není to totéž

To co se děje momentálně v zahraničí mě příjde k smíchu, nikoliv ti, kteří mají strach o svoji budoucnost, ale ti ostatní, kteří se ohání spravedlností nedbaje pevných důkazů a posléze si ji stejně prosazují. Jako malé děti..

15.4.2018 v 2:41 | Karma: 15,69 | Přečteno: 588x | Diskuse| Politika

Marek Novotny

Lidské osudy

Vyprávění bylo dost, a přečíst si něco, co se stát mohlo nebo nestalo ? A co takhle dát si Jablkový koláč ??

14.4.2018 v 3:46 | Karma: 8,00 | Přečteno: 130x | Diskuse| Letní povídka

Marek Novotny

Volné aktivity

Říkal jsem si, jak asi každý tráví svůj volný čas, když je venku hezky.. A proč o tom nenapsat, že ?

14.4.2018 v 1:51 | Karma: 3,72 | Přečteno: 94x | Diskuse| Občanské aktivity

Marek Novotny

Při kávě a ve stínu

Čas od času, člověka napadají různé věci a některé, jenž by jsme o sobě nikdy neřekli. Tak jsem si řekl, proč takovou chvíli nezachytit..

22.3.2018 v 15:24 | Karma: 5,67 | Přečteno: 241x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 311x
Slova jsou jako paleta barev. Různorodá, bohatá a pestrá. Proč je tedy nevyužít v něčem, co si člověk rád přečte.

Seznam rubrik